מאיירס ביקורות - קנייה חכמה בישראל

 
פוסט ביקורת 5 כוכבים לאתר שממש אהבתי ⭐⭐⭐⭐⭐

היי שמי גו'אי חדד בן 39 וחובב סניקרס מושבע מאז שאני זוכר את עצמי,
עליתי לישראל לפני כ6 שנים ולאחר המון אכזבות מהזמנות אונליין שביצעתי בארץ סוף סוף מצאתי את האתר האידאלי עבורי,
כאחד שאכפת לו מקהילת הסניקרס חשוב לי לפרסם את הפוסט הזה ולפרסם גם ביקורות טובות כשמגיע, אני חושב שחוות הדעת שלי תעזור להרבה שמתלבטים איפה לקנות גם מחירי נעלי הסניקרס בשנים האחרונות רק עולים ועולים והרכישות מאתרים בחו''ל לא משתלמים כל כך עם עלויות המכס הישראלי.
לפני כשלושה שבועות רכשתי נעלי ניו באלנס דגם 9060 באתר מאיירס  www.mayers.co.il אחרי שלא הצלחתי למצוא בהרבה חנויות בארץ,
קיבלתי את הנעליים אחרי כ12 ימים (נכון לא המשלוח הכי מהר שיש) אבל החוויה הייתה מעולה,
כחובב סניקרס מזה שנים שקנה בהרבה אתרים היה חשוב לי המקוריות ושלא מדובר במאירס זיופים ולאחר בדיקה קיבלתי נעליים מקוריות בוודאות בדיוק במידה שהזמנתי ובדיוק כמו שתיארו לי באתר, שמחתי לגלות שהאתר מאיירס לא מוכר זיופים ומתעסק רק עם מוצרים מקוריים. בחירת המידה הייתה קלה כי לכל מוצר באתר יש ייעוץ מידה מותאם לדגם הספציפי וזה עזר לי נורא.

חשוב לציין שלמרות זמן האספקה הדי ארוך לאורך כל ההמתנה קיבלתי עדכונים מהם וצפי אספקה, המחיר היה מאוד הוגן בהתאם לדגם (שילמתי 695 ש''ח כולל משלוח חינם)  בחנויות מחיר הנעליים באזור ה820 ש''ח.
לפני הרכישה קצת חששתי אבל אחרי שראיתי שהם עובדים עם פייפאל הבנתי שמדובר בחברה רצינית שמכבדת את עצמה ושאני מוגן.


בכל מיקרה לסיכום אפשר לקנות ולבדוק ע''פ ביקורות מאירס מומלץ מאוד מנסיון !
ומי שגם רוצה זה הדגם שקניתי: https://www.mayers.co.il/p/new-balance-9060-quartz/

תגובות